loading...
manutd
milad بازدید : 3 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

سربابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که وین رونی در این باشگاه خواهد ماند و تاکید کرد که این باشگاه قصد ندارد تصمیم عجولانه ای در مورد آینده این مهاجم ملی پوش انگلیسی بگیرد.

فرگوسن در آخرین روزهای حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ اعلام کرد که رونی قصد دارد این باشگاه را ترک کند و حتی ملاقات با مویس هم نتوانسته این مهاجم جدایی طلب را به ماندن در الدترافورد متقاعد کند.

در این شرایط باشگاه های چلسی و آرسنال برای خرید این مهاجم گلزن اعلام تمایل کرده اند و حتی آبی های لندن دو پیشنهاد نیز برای خرید او ارائه دادند اما مدیران باشگاه منچستریونایتد همچنان بر حفظ این بازیکن پافشاری می کنند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وین رونی بازیکن منچستریونایتد است و فکر می کنم او همچنان بازیکن منچستریونایتد خواهد ماند.

ما احمق نیستیم که در مورد او تصمیم عجولانه ای بگیریم. من اصلا علاقه ای به از دست بازیکن خوب مان ندارم و او هم واقعا بازیکن خوبی است.
من امیدوارم بودم که او روزی بتوانم به اندازه من برای منچستریونایتد گلزنی کند و واقعا فوق العاده خواهد بود اگر این اتفاق در باشگاه ما رخ بدهد. هنوز هم این امیدواری را دارم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیکن منچستر کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 162